# Može li prehrana utjecati na biološko starenje? Rezultati nove studije privukli su pažnju - **Izvor:** tportal - **Objavljeno:** 15.08.2026. 07:08 - **Kanonski URL:** https://normalnews.net/hr/articles/29682-moze-li-prehrana-utjecati-na-biolosko-starenje-rezultati-nove-studije-privukli-s - **Izvorni članak:** https://www.tportal.hr/lifestyle/clanak/moze-li-prehrana-utjecati-na-biolosko-starenje-rezultati-nove-studije-privukli-su-paznju-20260815 - **Procijenjena orijentacija:** centar (lean_score +0.00 na skali -1 lijevo … +1 desno) - **Procijenjena objektivnost:** visoka ## Sažetak Može li samo četiri tjedna bez mesa, mlijeka i drugih namirnica životinjskog podrijetla utjecati na način na koji naše tijelo stari? Nova studija sugerira da promjene u prehrani mogu ostaviti trag na molekularnoj razini mnogo brže nego što bismo očekivali Istraživači su pratili 48 odraslih osoba… --- Ocjene orijentacije i objektivnosti generirane su automatski (heuristika + AI) po pojedinom članku i predstavljaju procjenu, ne uredničku tvrdnju. NormalNews ne objavljuje cjeloviti tekst članka — za cjelovit sadržaj posjetite izvorni članak.